Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2017, 12:00   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ik kan door het lezen van uw teksten mij niet van de indruk ontdoen dat je die 'mensen van vreemde origine die hier criminele feiten plegen' (om ze niet discriminerend 4misdadigers' te noemen) liever niet opgesloten ziet maar vrij in uw buurt? Ik zou dan willen voorstellen dat je er een paar in huis neemt......doe je misschien nog een goede zaak mee.............
Citaat:
Ze niet binnen laten, geen Belg laten worden en indien ze hier toch zitten zoals zovelen, bij het minste probleem op de vlieger en weg er mee.
Zoals de bovenstaande regel (van forumlid lamenielachen) weet te blokletteren, zo zie ik dat dus ook.

Blijf ze niet uitnodigen.

De gevangenissen zitten stampvol met lieden die uit andere landen afkomstig zijn met dank aan de brave belastingbetaler.

Ik wil hiermee niet beweren dat er geen mensen in de gevangenis zitten van onze eigen bevolking.

Maar dan denk ik dat het beter is dat we die eerst proberen terug op het 'goede' pad te 'zetten' dan ons bezig te houden met anderen waar we eigenlijk op voorhand al zeker van zijn dat het ons niet gaat lukken om ze het 'goede' pad te gaan laten bewandelen omdat hun manier van leven totaal niet strookt met die van ons.

Misschien zie ik het wel weer totaal verkeerd maar toch ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 mei 2017 om 12:01.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden