Los bericht bekijken
Oud 13 juli 2004, 23:52   #34
Clara S. Glas
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 12 juli 2004
Locatie: Brabant
Berichten: 2
Standaard

Je reactie bewijst dat je wel hetzelfde denkt als ik, maar blijkbaar niet dezelfde oplossing ziet. Het is inderdaad ook naar mijn mening zo dat de bedrijven een zeer negatieve rol spelen (al geldt dat niet voor ALLe bedrijven). Maar men kan er niet vanuit dat ze
- een strategische positie innemen
- extreme invloed hebben
- een intenationale structuur hebben, waardoor ze het belang van de nationale, concurrender en oorlogsvoerende structuren bekampen

Als onze ami Louis Michel als ultieme oplossing voor Midden Afrika een vrijhandelszone bepleit, dat zet hij in mijn ogen een stap in de goede richting. Overigens ben ik extreem marxistisch, maar dan wat de onderliggende waarden betreft. Als het om evolutie en beinvloeding gaat moet men proberen wat wijn in het water te doen... Het is nog altijd beter dan water. De ideologie is wat ze is. Maar het is persoonlijk, en als er konflicten zijn is men eenmaal gebonden aan machtsverhoudingen.
De macht mag echter nooit het streefdoel zijn. Want dan zit men in een negatieve cyclus.
Als je mijn website blijft bezoeken zul je zien hoe corporate responsability kan beinvloed worden. Het gaat er niet om meer macht te geven aan de bedrijven, maar meer verantwoordelijkheid.
__________________
Meet me in de non-stop metro van rupalo.
De bvHoeWel dankt u voor uw hulp in de strijd tegen het consekwente denken tot ziens op de skynetblog van fascino-burka.
Clara S. Glas is offline   Met citaat antwoorden