Los bericht bekijken
Oud 7 mei 2017, 00:55   #1696
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik typ dit op een smartphone met Portugese autocorrect. Dat er af en toe een woord (in dit geval "we") ontbreekt zegt niks over mijn taalkennis.

Ik ga binnenkort een talkshow met Thierry Baudet bij Pauw en Jinek linken.
Met interrupties door iemand die de sociale dynamiek blootlegt die we elke keer zien als het over de Islam gaat.

Je wordt onmiddellijk aangevallen, verkeerd gequote, in diskrediet gebracht.

Ik had een familiebijeenkomst op het moment dat er aanslagen waren in Parijs. We probeerden er een volwassen gesprek over te hebben en dat ontaardde meteen in een laaiende ruzie.

Politieke correctheid is een soort van religie die veel atheisten onbewust volgen.
Neem de proef op de som en geef eerlijk je mening over de Islam. Je wordt onmiddellijk in diskrediet gebracht met allerlei labels omdat je de waarheid zegt.
Natuurlijk; voornamelijk uit angst zeggen ze geen kwaad woord over de islam. Omdat dat letterlijk of figuurlijk je kop kan kosten. Je carrière is voorbij of in het slechtste geval wordt je letterlijk onthoofd door een moslimgek. Er zijn dan ook maar weinig mensen die voor enkel en alleen de waarheid hun hoofd willen verliezen. Het is een zeldzame soort mensen.

Daarom dat ik nog altijd pleit dat elk "studentje" voor hij naar de universiteit gaat 1 jaar verplichte legerdienst moet doen om hem mentaal harder te maken voor het echte leven.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden