Los bericht bekijken
Oud 11 december 2017, 13:10   #15
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Inderdaad, het moet maar motregenen en 80% van de bestuurders rijdt alsof het geijzeld heeft... Men zit dan ook constant op de radio te zeggen dat bestuurders hun rijgedrag moeten aanpassen, iets wat ook monsterfiles veroorzaakt want jefke van achter den hoek met een IQ van 35 en de rijkunsten van een 90 jarige die denkt dan dat em maximaal 15 km/h mag rijden...
En die 20 procent anderen rijden 130 ipv 120 . Waarom ? "Omdat het kan".

Ik veegde de raadgevingen om binnen te blijven aan mijn oude voeten, en wou naar mijn geliefde restaurant, op een 20 km van hier.
Echter ... op zowat 10 km stond ik drie kwartier stil in een lange file. Niks beweging.
Maar teruggedraaid dan.
Diepvries wordt nagekeken op zijn inhoud door mijn heksie perfeksie.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden