Los bericht bekijken
Oud 13 april 2017, 01:08   #17
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Opnieuw! 404 502 gateway 'vertragingen'

Alles wat ik nog aan vorige post wou toevoegen weg. Net zoals ik die dag mijn post niet langer kon aanpassen wegens die gatewayproblemen, een firefox update die mijn tablet doet crashen (moet dringend versie downgraden), plus strontzat van 3000 km op de bus van een verveldende bar mitzgrwaaaa terug naar huis met onderbrekende 3g 2g... verbindingen.

Niet vergeten, het waren rellen met als bonus wat messteekgevalletkes. Goed op weg dus...


Na 7 jaar belangeloze inspanning van mijentwege levert me dat plotseling 8bp op, 'in the heat of the moment'.

Wel, als iedereen het zo zitten heeft... En dat weet meneer Pontifex. Dan kuis ik mijn schup af en dan was het me een waar genoegen.


Beste mensen, dames, heren, meisjes, jongens...

Beste voorzitter Pontifex,


https://www.youtube.com/watch?v=vr9vmH0UGqw

Ik weet wel wanneer ik niet langer gewenst ben vanwege het één of andere...

Het was me daadwerkelijk en oprecht een genoegen beste mensen.


Ik hoop van harte dat dit forum spoedig opnieuw op zijn poten komt, het is nodig!

Ik ga nu dus op vakantie. Jullie mogen het gerust beschouwen als die laatste levensnoodzakelijke tevredenstellende ademhaling net voor het onderduiken in de troebele soep die wegens psychopaten en algemene hypocratie onafwendbaar dreigt geworden te zijn. Hier moet heus geen tekeningtje bij gemaakt te worden... of toch?

Clone van Trump wordt gek Awesome, pak de koffers maar. Trump dreigt nog gekker dan Killary te worden. Een harde rit...
http://www.hln.be/hln/nl/39002/Donal...terhaald.dhtml

De radio uit de tweede wereldoorlog en haar sussende boodschappen zijn helemaal terug van weggeweest. Fake News dus. Blijkbaar kan niemand het ganse beeld zien... steeds wegens 'verblind' door ideologie, net zoals de antisociale extremistische gelovigen sukkelaars die steevast voor heibel zorgen.

Salukes.

zb
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 13 april 2017 om 01:37.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden