Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2010, 12:38   #7
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ooit eens meegemaakt dat er iemand aan het bumperkleven was. In die tijd zwaaide ik toen even naar de achterligger, waardoor ze meestal nog wat opgefokter waren. Ik vond het leuk om dergelijke idioten wat op stang te jagen.

Op een dag deed ik dat dus ook. Toen ik de volgende afrit nam, volgde die gast mij en reed me klem. Er stapt daar een beer van jewelste uit en hij probeert mij deur open te doen wat natuurlijk niet lukt. Dan begint hij maar op mijn deur te schoppen. Op dat moment passeren de flikken. Meneer mocht de schade aan mijn wagen vergoeden.

Sindsdien doe ik dat wel niet meer. Als ik nu een reetklever tegenkom ga ik net iets vertragen en net iets langer wachten van terug in te voegen.
Drie keer meegemaakt in Antwerpen. Er waren geen flikken. 2 x klacht neergelegd , met nummerplaat van de gast.
"Da's ne geleasde, menier, da kunde nooit bewijzen wie daor me ree. Ik moak me doar ni muug me zenne."

Sindsdien ligt er een krik naast mijn zetel. Heeft toch al geholpen, de derde keer. Het tonen alleen al is 5mg Valium intraveineus waard.
In Brussel maakte ik het ook niet mee (ik rij hier ook véél meer metro dan auto).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Marokkanen => mes => BMW.

Need I say more?
Het waren géén "Marokkanen." (of in Antwerpen zouden er blonde "Marokkanen" van 1m80 moeten rondrijden, in een Mercedes, een Porsche en een kever, met antwaarps accent.)

Die met de Mercedes heb ik zelf met zoeken kunnen identificeren: toen hij failliet is gegaan heb ik geglimlacht.

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 augustus 2010 om 12:47.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden