Los bericht bekijken
Oud 21 april 2017, 02:15   #146
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Ik heb geen 5 dubbele agenda
maar opnieuw slaag je er niet in om de nieuwe politiek jegens homosexualiteit in Rusland te veroordelen

opnieuw grijp je naar drogredenen dat anderen het ook doen, drogredenen dat Rusland niet veroordeeld mag worden door de EU en mensen als ik het normaal moeten vinden dat het jhomo's in Rusland vogelvrij verklaard zijn

je enige uitleg om het goed te praten, goed te keuren is dat de Russische maatschappij anders ineen steekt.

niet genoeg als je racisme, discriminatie (geaardheid in dit geval) accepteert en tolereert
Rusland is geen westers land. Ja, de rechten van de homo's zijn er niet helemaal ok. Maar in veel andere landen is het nog veel erger, dikwijls landen waar het Westen zeer goede zaken mee doet zoals Saudi-Arabië. En dan zwijgt het Westen...
"tolereert"... Er zijn zoveel zaken die verkeerd lopen in de wereld, denken we maar aan het feit dat er hongersnoden zijn (puur door politieke beslissingen) maar ook hier is niet alles perfect. In de EU zijn er landen die ongeveer dezelfde wetgeving hebben als Rusland, anders dan Rusland krijgen die geen sancties maar vele miljarden aan subsidies.
Kort samengevat, ik ben het niet volledig eens met die Russische wet maar het is ook geen ramp voor de homo's. In andere landen zijn homo's constant in levensgevaar, landen waar het Westen zoete broodjes mee bakt.

Dit alles heeft dus natuurlijk niets met homo's te zien, jullie worden misbruikt voor goedkope propaganda tegen Rusland, daar komt het op neer.

Het feit dat die zogezegde aanval op homo's in TsjetsjeniË zo vlug het wereldnieuws haalde, spreekt boekdelen. In vele gebieden in de wereld worden homo's gediscrimineerd, vermoord, etc.
Maar net nu de spanningen tussen Rusland en het Westen hoog oplopen, en rusland met RT de westerse elite een koekje van eigen deeg serveren, komt dit "nieuws" naar buiten...

Laatst gewijzigd door tomm : 21 april 2017 om 02:24.
tomm is offline