Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2016, 07:21   #25
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ja natuurlijk, met wat fototrucage kun je altijd pogen de zaak in het belachelijke te trekken. Om dan met een paar algemeenheden zoals "sluimerend oorlogssentiment" en "zelfverklaarde superioriteit" te zitten pontificeren.
Ik kan daar slechts op antwoorden dat De Wever zijn artikel inhoudelijk van een niveau is waar jij nooit in jouw leven zult kunnen aan tippen. Ik vraag me overigens af of je het wel gelezen hebt. Want ja, politiek-correcten zoals jij verwaardigen zich niet om kennis te nemen van iets dat niet overeenstemt met hun gedachtengoed.
Dit is een van zijn sterkste columns. Hij heeft er meerdere echt goede geschreven, sterk zowel inhoudelijk als naar vorm. Ook wie het niet eens is met hem moet dat erkennen.
Maar dit stuk is totaal niet wat de topic opener ervan wil maken. Dit is helemaal geen blok retoriek. Alleen perfide mensen die de salafistische terroristen willen uitvergroten en neerzetten als "de" moslim willen dat zo lezen. Om dan zoals steeds dat braakneigingen opwekkende riedeltje te herhalen "dat het blok dat al 30 jaar zegt"... Beuaaark... waar is de emmer ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden