Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2016, 00:09   #35
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Het is altijd hetzelfde met die twee. Wanneer ik ze vraag om hun anti VB discours te ondersteunen met concrete citaten hoor je ze niet meer.
Herkenbaar en steeds lachwekkend om dat elke keer vast te stellen.

Citaat:
Ze hebben geen poot om op te staan.
Uiteraard niet, doen alsof er een verschil zou bestaan tussen zgn gematigde en extremistische moslims, wordt net weerlegd door de veelal extremistische denkwijze van de ‘gematigden’ zelf.
Jah Jah is daar ’n mooi vb van.
Wie zou zo’n ‘seculier’ moslim als premier willen hebben ?

Verder nog ’n goede weergave, over de volgehouden leugen van ’n zgn ‘gematigde islam’.

Ali Lahrouchi: Waarom de moslims in Nederland niet te vertrouwen zijn.

"Alle moslims geloven dat de koran de waarheid vertelt. Dus is er geen onderscheid tussen radicale moslim, moderne moslims en gewone moslims. De waarheid is dat moslims de niet-moslims haten. Het enige verschil tussen de zogenaamde radicale moslim en de niet-radicale moslim is dat de radicale moslim zijn haat in het openbaar toont. De ‘niet-radicale’ moslims doet dat stiekem."


“Kortom, Nederland moet nieuwe plannen voor de integratie bedenken, waarbij gewelddadige moslims geen kansen krijgen en de maximale bescherming van de Nederlandse samenleving het grootste belang krijgt. Want de moslims zijn, volgens de regels van de islam anti-democraten, anti- vrijheid en anti-rechtenmensen.”

http://joostniemoller.nl/2014/12/ali...rtrouwen-zijn/

De schrijver van dat artikel, die heel goed weet waarover ie schrijft, maakt geen onderscheid tussen IS-adepten en de rest en ik denk dat ‘m wel weet waarom, maar Panda & co willen dat nog niet goed doorhebben en alleen zij weten waarom.
Enfin, ik wens onze oikofobische islampijpers in elk geval een héle moslimse schoonzoon toe, d�*t alvast.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden