Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2004, 12:18   #41
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar

Goe bezig jong. Heel de straat was getuige, maar de Blokkers zijn nog steeds aan het twijfelen. Typisch.
Moest die vrouw ergens in een donkere steeg in elkaar geslagen zijn en er zou maar een zeer vaag vermoeden zijn dat het een bepaalde allochtoon was, is die bij de Blokkers schuldig zonder enig bewijs of process. Een VB-er timmert zijn vrouw in elkaar in het midden van de straat en er zijn plots twijfels... Geef nu zelf toe. Dat is toch gewoon karikaturaal!


Als je 4. en 5. ook leest (en begrijpt), zal je daaruit wel kunnen afleiden dat bij de schuldvraag het er niet enkel om te doen is of iemand iets al dan niet gedaan heeft, maar of hij er ook de volledige (ls enige) schuld in heeft.
Nogmaals, het gaat er mijn niet om de verdediging van Verreycken op mij te nemen, maar evenmin vind ik het terecht iemand te veroordelen zonder kennis van zaken. Ook Vlaams Blokkers hebben recht op een proces.
?
den "dikke" zijn proces en robotfoto was allang gemaakt op de bloksite, zelfs nog voor hij gevat was en duidelijk was welke overvallen er juist op zijn aktief stonden.
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline