Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2004, 12:44   #49
headinajar
Banneling
 
 
headinajar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2004
Berichten: 1.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus
O.K. Jij bent zo iemand die wat meer uitleg nodig heeft...

Als je 4. en 5. ook leest (en begrijpt), zal je daaruit wel kunnen afleiden dat bij de schuldvraag het er niet enkel om te doen is of iemand iets al dan niet gedaan heeft, maar of hij er ook de volledige (ls enige) schuld in heeft.
Dat betekent dus dat 'het slachtoffer' ook dingen kan gedaan hebben die een bepaalde reactie noodzakelijk maakten.
Noodzakelijk????? Geweld is nooit noodzakelijk!

Citaat:
'Heel de straat' heeft daarom niet alles gezien of gehoord wat voor dit incident gebeurd is.

Nogmaals, het gaat er mijn niet om de verdediging van Verreycken op mij te nemen, maar evenmin vind ik het terecht iemand te veroordelen zonder kennis van zaken. Ook Vlaams Blokkers hebben recht op een proces.
Probeert u hier nu te suggereren dat ik tegen de rechtsstaat zou zijn? U maakt zich ontzettend belachelijk met zulke dwaze suggesties.

Citaat:
En, wat je opmerking over allochtonen betreft... Dat is misschien jouw idee van gerechtigheid, maar niet het mijne.
Gaan we de kinderachtige toer op? Zijn de argumenten weer op?

Citaat:
Jij stelt trouwens wel dat een allochtoon eerder een vrouw zal in elkaar slaan in een donker steegje... Ben je dan racist?
Ik sprak van een steegje omdat er dan niemand het ziet tiens. Fantaseer er desnoods een andere lokatie bij als een steegje niet politiek correct genoeg zou zijn voor jouw.
Trouwens ik "stel" helemaal niets , vriend.
headinajar is offline