Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2004, 13:32   #58
Akila
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 juni 2003
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

Het vetgedrukte stuk van jouw tekst is tekenend voor de houding van alle niet-blokkers, zowel in de politiek als in de media.

Ik begrijp niet dat jullie van deze houding niet afkunnen, want het is telkens weer fout, en ondertussen maakt het weer zoveel mensen boos, waardoor het Blok weer eens een aantal aanhangers erbij mag tellen.

En dit reeds 13 jaar lang.
Het Blok zit altijd bezig over het slechte beleid van paars, over Verhofstadt etc etc. Ze zouden beter eens in eigen rangen kijken alvorens kritiek op iemand anders te leveren.

Iemand als Rob Verreycken op een lijst zetten, tart alle verbeelding. Zoals reeds eerder door iemand anders aangehaald kan ik niet begrijpen dat mensen op zo iemand nog stemmen.
Het incident met zijn ex-vrouw gebeurde nadat hij reeds op de lijst stond en de lijst ingediend werd, vermoed ik. Ik denk dat het VB hem anders inderdaad niet op de lijst meer had gezet.
Rob Vereycken is wel een bezig bazeke en voor het incident kon ik wel degelijk begrijpen dat het Blok hem een kans gunde op die zesde (of was het een zevende?) plaats.
__________________
Vlaanderen onafhankelijk!
Akila is offline