Los bericht bekijken
Oud 11 november 2017, 14:10   #57
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Colruyt bvb haast iedereen met de kaart (zeer snel), de andere winkels nog steeds veel cash ('wacht madammeke, ik kan misschien passen' om dan na een half uur toch een groter biljet te moeten geven)
Inzake dit specifiek.
Het aantal keer foute code bij elektronisch betalen kan ook tellen.
Net als het aantal keer onvoldoende beschikbaar, waarop ze dan een volgende kaart pogen.
Het ergste geval dat ik totnogtoe tegenkwam was iemand die vruchteloos 6 kaarten poogde, wel 5 min, dus alleen maar voor de eigenlijke betaling in het kassa proces, om uiteindelijk genoopt te zijn de maakt reklame en Commie praktijken gemakkelijker.
waar achter te laten.
Ik heb nog nooit elektronisch betaald aan een kassa, en ik heb meestal reeds op voorhand uitgerekend wat ik moet betalen, of tenminste het centiem deel ervan, en heb het kleingeld, en vaak ook de hele cash, reeds bij de hand voordat de kassierster mijn waar langs de scanner begint te jagen (in Aldi dan )
En ik merk dat veel mensen kleingeld bijgeven, weliswaar pas gezegd te zijn na scannen, maar dat gaat vlot. De enige uitzonderingen zijn vreemdeling-uitzienden - kenmerkvermelding gebaseerd op een 15 jaar ervaring - met een "kleingeldbom". Vermoedelijk omdat ze het door gebrek aan kennis/kunde/ervaring/interessegebrek wat moeilijker hebben om dat euro kleingeld systematisch kwijt te spelen.

Dat elektronisch vlotter gaat dan cash, zou normaal moeten, maar de realiteit is vaak genoeg anders dan die "normaal".
Daarnaast introduceert elektronisch betalen enige afhankelijkheden en komt je koopwaar in een database terecht raadpleegbaar door derden en Commies.
Dit wat terzijde hier.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden