Discussie: Bart De Pauw
Los bericht bekijken
Oud 11 november 2017, 21:20   #259
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door discuz Bekijk bericht
Hmm. Ik herinner mij dat sommige uit die nonnenscholen heel goed om wisten te gaan met de zonde...
Haha, Uw vrije interpretatie of verbeelding van om gaan met de zonde kan in deze ook al door sommigen in deze steeds meer steriele wereld als stout ervaren worden. Vroeger wist men dat men in het bijzijn van nonnen niet mocht vloeken of ....Nu weet men niet meer in welke hoek het gevaar zit Oeps

NU >>> Huiszoeking bij VRT in zaak-De Pauw

Wie iets mispeuterd moet gelet op de ernstig van feiten op de vingers getikt tot gestraft worden. Daar is maar een instantie voor bevoegd en dat is justitie en niet de VRT!

Zo niet kan iedereen die en piek op iemand heeft hem of zijn door de gehaktmolen draaien. hun leven verwoesten, hun huwelijk breken, de zaak verwoesten, economisch onderuithalen.

Zelfs als door de rechtbank bewezen geacht werd dat De Pauw een vies vuil ventje zou geweest zijn (dus zuiver theoretische)… zou de uitspraak van de rechtbank ALLEEN op en over zijn persoon geweest zijn.

Niet het bedrijf, niet zijn vrouw, niet het personeel zou gestraft geworden zijn zoals nu!

Bovendien zou de straf niet het ganse leven van De Pauw in vernieling gebracht hebben maar zou naar gelang de “misdaad” hij schade moeten betalen, niet meer mogen mailen in de context van stalken op straffe van boute XXX€

De machtswellustige werkwijze van de VRT bracht hem, zen vrouw, de zaak, het personeel in onmogelijke positie om in huidige toestand dit te overleven!!!!!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden