Los bericht bekijken
Oud 26 mei 2017, 07:15   #40
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Onverstandig van die man , daar houd ik het bij.
Mijn kleindochters hebben van moslimkant ook al wat moeten horen wat veel erger is dan dat varkensbloed. Niemand doet daar zijn mond over open.
Ik zou hier een dozijn uitdrukkingen kunnen neerschrijven die naar hun hoofd geslingerd worden maar dan word ik zeker gebanned voor vulgaire uitspraken.
En wat moeten autochtonen van allochtonen allemaal slikken? Dat mag allemaal maar zeg er niets van want dan is het racisme. Ik vind het dus niet abnormaal dat je kleindochters langs moslimkant dingen moeten horen wat erger is dan dat varkensbloed. Zoeken ze niet zelf de problemen op? Ze zullen wel provoceren. Misschien een hoofddoek op? En over gebanned te worden : is ook maar iets om mee te lachen. Peuters die zich oppermachtig voelen als ze een ban geven. Ik heb er al verschillende gehad. So what? Maar irl eens afspreken en een man-man gesprek durven ze niet. Waarschijnlijk zo een smalle stylo nerd met een glasbokaal op zijn gezicht. Hopeloze gevallen die nul, nul voorstellen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Blijkbaar is een reactie op overlast erger dan de overlast zelf.
Is ook typisch. Een allochtoon mag een autochtoon provoceren en uitmaken. Maar andersom is het racisme. Zo wordt de autochtoon vreemdeling in eigen land. Grenzen sluiten en allochtonen deporteren. Desnoods met geweld door het leger. Dat is het enige wat ze moeten doen.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden