Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2007, 13:57   #27
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Mooi verhaaltje, maar maakt u nu niet de fout dat u ipv de officieele versie blind gelooft, u nu de revisionistische versie in een extreme versie blind voor waar aanneemt?
Nope.

Al sinds mijn 17de weiger ik het resoluut om ook maar één stelling blind voor waar aan te nemen. Blind geloof is het laatste waarvan u mij kunt beschuldigen, integendeel. Mijn vrienden noemen mij net über-sceptisch, omdat ik mij over zowat ALLES vragen stel en NIET zonder gegronde reden voor waar aanneem.

Mijn uitspraken zijn niet meer dan de conclusies van een jarenlange studie van tal van beschikbare bronnen, waarbij ik er sterk op heb gelet om elk issue vanuit zoveel mogelijk perspectieven te analyseren om zo enige subjectiviteit te vermijden. Elk vooroordeel probeer ik steevast te vermijden, al kun je dat natuurlijk nooit 100%.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Heeft u trouwens enige bronnen hierbij?
Dat "mooi verhaaltje" is grotendeels gebaseerd op de informatie die ik heb verkregen via het boek "De Holocaust Industrie" van de anti-zionistische jood Norman Finkelstein, dat indertijd zelfs werd geprezen door Marc Reynebeau. De Nederlandse vertaling van het vervolg op dat boek ("De Drogreden van het Antisemitisme") is trouwens gesponsord door oa Knack. Het gaat hier dus om een (althans in België) vrij mainstream boek, dat je oa in de Standaard Boekhandel kunt kopen.

Verdere inzichten heb ik gekregen door verschillende bronnen van 1930 tem vandaag met elkaar te vergelijken en te analyseren hoe de stijl en inhoud in de loop der decennia wijzigde.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden