Los bericht bekijken
Oud 14 september 2013, 20:51   #26
Scherven A. Mok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 12.832
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Mij stoort vooral het hyper politiekcorrecte VAB, met hun "bezoekers aan de rand" bullshit. Wil je werkelijk iedereen naar Wijnegem jagen, wel, dan moet je dat zeker verder doen.

Ik ben tegen zo'n milieuzone omdat het opnieuw eenzijdig tegen het autoverkeer is en ik verwacht van dergelijke automobielfederatie toch net iets minder subjectiviteit, maar dat ben ik al gewoon. Hadden ze niet Vlaams geweest, ik was al lang bij Touring. Ook Febiac met hun "3e, 4e auto" gezever is te belachelijk voor woorden. Ikzelf heb een Audi diesel uit 2000, ja, omdat ik me nu geen nieuwe kan permitteren.

Al blijft het wel hilarisch dat Antwerpen deze beslissing nam voor de extreemlinkse stad van de toekomst.

En nog dit: in Utrecht (de stad) komt er, omdat de weerstand onder de bevolking heel groot is, een referendum hierover.
Het systeem met randparkings en trams dat uiteindelijk veel makkelijker en goedkoper is, werkt echt wel degelijk. Als je dat één keer gebruikt heb kom je daar niet meer van terug. Waarom met de wagen tot in de stad rijden ? Files, fietsers, voetgangers, overal éénrichtingstraten, parking zoeken of zeer veel geld aan uitgeven, ... . Heel af en toe valt de tramrit wat tegen wanneer er technische problemen zijn of hij zit te vol maar meestal is dat zelfs een aangename ervaring.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden