Los bericht bekijken
Oud 6 januari 2024, 15:19   #31
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.032
Standaard

Over het NUT van "de Lijn" loopt ergens wel een andere discussie...

Het gedrocht IS er nog steeds,en het heeft regelmatig nieuwe bussen nodig,het is wat het is...

Opvallend eigenlijk,nu ik er over denk,is dat onze kleine Vlaamse boerensmisses zelfs niet op het idee gekomen zijn om SAMEN een voorstel in te dienen,gezien het al meer dan een decennium meer dan duidelijk is waar het naar toe gaat en er monsterachtig grote spelers in de markt verschijnen,GEVESTIGD in Europa en dus perfect gerechtigd mee in te tekenen in zulke offerte-aanvragen.....


Maar neen,MEKAAR beconcurreren,met creaties die eigenlijk steeds minder hun eigen zijn,....dat wel.....
Want zelf hebben ze,elk apart,noodgedwongen hun Zuid-Koreaanse of Chinese leveranciers voor niet alleen hun batterijen maar evengoed het grootste deel van de electronische suite......


Want nog eens,er is geen "European Common Electric Drive Platform",dus zal het een Chinees worden........

En wat die gasten van "Flanders Drive,tegenwoordig "Flanders Make" allemaal uitgevreten hebben in de 10 jaar dat ze bestaan...ik zou het niet weten...het lijkt me toch niet relevant meer.
__________________
Waarschuwing: geen betrouwbare informatiebron!

Laatst gewijzigd door kelt : 6 januari 2024 om 15:21.
kelt is offline   Met citaat antwoorden