Los bericht bekijken
Oud 27 maart 2017, 09:49   #47
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
1207
Allemaal lege woorden. Waar de inwoners van derde wereld landen niets aan hebben.
de vraag was waarom het Chinese systeem slechter is als het onze.
wedden dat 1989 niet in de Chinese geschiedenislessen voorkomt?

Citaat:
Ook de "democratisch verkozen" leiders in die landen doen daaraan mee.
ik veroordeel dat en jij verdedigt dat, de Egyptische bevolking/maatschappij is blijkbaar genetisch minderwaardig en kan enkel onder bloeddorstige regimes functioneren.

Citaat:
Niet volledig, Al-Sisi is echt van plan het land te veranderen.
Moebarak was dat ook van plan, na 30j was het nog steeds een militaire dictatuur

Citaat:
Wat betekent het dure woord "democratie" dan nog?
als jouw enige alternatief een bloeddorstige onderdrukkende militaire dictatuur is dan zijn we weer bij dat vals dilemma.
Ons systeem is niet perfect en daarom is het communistisch systeem, Al Sisi, Poetin, Erdogan, Noord-korea,... volgens jou evenwaardig? Ik denk het niet

Elio
in de vs moet geen regering met kkk-leden komen, het volstaat dat iedereen beweert dat het KKK-leden zijn. vh broederschap beweerde men dat ze blijkbaar ene tak al Al qaidi, ISIS, Taliban zijn (met de hele PR eromheen) om de militaire staatsgreep plots goed te keuren.
nergens blijkt dat het broederschap dat effectief wou. De Koran? De cd&v beroept zich ook nog altijd op het christendom toch zie ik hen niet rap pleiten om, met de bijbel in de hand, de klok eeuwen terug te draaien. Dat is dus geen uitleg.
1207 is offline