Los bericht bekijken
Oud 13 oktober 2017, 11:27   #3
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.527
Standaard

Arme man. Gebroken door zijn geheime zonden en zijn zwichten voor de verleidingen van Saytan. En door het zelf te melden vergooit hij zijn goede reputatie als islamprediker. Zijn voormalige vereerders noemen het een schandaal en Guinevere lacht nu met zijn preken. Maar hoe hij zondigt weten ze nog niet en daar willen ze graag achter komen, denkt hij. Zondige verlangens? Gaat hij naar de hoeren? Masturbeert hij? Ik sprak jaren geleden eens de Turkse consul in D. die mij uitlegde dat masturbatie zondig was omdat elke zaadcel een mensenleven was. Masturberen was massamoord. Het lukte mij niet hem uit te leggen dat het lichaam miljarden zaadcellen maakt en dat die vrijwel allemaal verloren gaan, of je nu masturbeert of niet. Het is onmogelijk onderscheid te maken tussen feit en fictie, waar en onwaar, als je zwaar geïndoctrineerd bent door islamieten. Overigens, echte christenen lijden aan dezelfde kwaal en gaan evenzeer gebukt onder het besef van zonde en de drang om zichzelf te verachten en boete te doen. Allemaal stompzinnige nonsens.
Piero is offline   Met citaat antwoorden