Los bericht bekijken
Oud 19 oktober 2017, 10:54   #225
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Not any longer my friend! Met de laatste verkiezingen in Noord-Ierland ging de partij van de katholieken met het grootst aantal stemmen lopen. Maar om strategische redenen gingen zij akkoord met een protestants minderheidskabinet. Op dit ogenblik is er bijgevolg in Noord-Ierland een "gedoogkabinet" aan de macht.
Alles wat je hier schrijft, is fout.

De gekken van de DUP haalden 225.413 stemmen 28 zetels, terwijl Sin Féinn 224.245 stemmen en 27 zetels haalde. Duizend stemmen en eén zetel minder dus. En neen, Sinn Féinn is niet akkoord gegaan om een DUP-regering te gedogen. Er is nog helemaal geen akkoord tussen Sinn Féinn en DUP:
http://www.belfasttelegraph.co.uk/ne...-36239153.html

Citaat:
Wat Engeland zelf betreft en de nog steeds overwegend rechtse stemmen op het platteland, ik zou zeggen gelukkig maar. Want het programma van Labour ziet er niet naar uit om van de U.K. een moderne dynamische en flexibele economie te maken. Integendeel, Jeremy Corbin keert terug naar de oubollige marxistische formule van het nationaliseren. Je hoeft maar eens het weekblad The Economist er op na te lezen. Ze hebben geen hoge dunk van de zwakke en flaterende May, maar nog minder van Corbin.
"Modern", "dynamisch", "flexibel"... Allemaal mooie woorden waarachter armoede, ongelijkheid en uitbuiting schuilgaan. En The Economist is inderdaad een van de meeste radicale propagandakanalen van de neoliberale agenda van méér armoede, méér ongelijkheid en méér uitbuiting.

Dertig jaar neoliberalisme heeft ons geleid tot een globale crisis waar we maar niet uitgeraken. Tijd voor iets nieuws dus. Het is het neoliberalisme dat oubollig is.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden