Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2016, 14:57   #50
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chapiro Bekijk bericht
Leesvoer voor iedereen, vooral voor politici.

“Wij zijn door een ramp getroffen want wij hadden de illusie dat wij de islam konden aanpassen”
Posted on januari 19, 2016 by Hans den Hollander in Artikelen // 28 Comments
Door: Hans den Hollander

Luigi Masseroni interviewt Professor Giovanni Sartori, een Florentijn van 91 (bijna 92) jaar, die als een der grootste experts van de internationale politieke wetenschap beschouwd wordt en die al jaren een aandachtig waarnemer is van de hedendaagse hoofdthema’s: islam en Europa.

https://fenixx.org/2016/01/19/wij-zi...den-aanpassen/
Dat lijkt mij al een foute denkpiste (dat aanpassen van ... ) in de zin van dat wij er geen zaken met hebben wat ze in hun eigen landen doen en zij de Islam willen 'beleven'.

Het enige wat men in ons land de EU in het algemeen had moeten doen is de Islam verbieden daar die mensen zich toch niet naar onze 'rules & regulations' willen gedragen en hun eigen willetje steeds maar en tot vervelens toe willen blijven opdringen.

Wat zij in hun thuislanden doen daar hebben wij dan weer niet over te oordelen zolang het maar niet overwaait naar onze contreien.

Of zie ik dat weer totaal verkeerd?¿
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 augustus 2016 om 14:57.
Universalia is offline