Los bericht bekijken
Oud 29 september 2007, 13:44   #21
Mampie
Burger
 
Geregistreerd: 16 augustus 2007
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kazan Bekijk bericht
Waarom hoort Brussel bij Vlaanderen:
  1. Brussel is de hoofdstad van Vlaanderen.
  2. Brussel ligt �*n Vlaanderen.
  3. Wallo.-Brux. is economisch niet leefbaar.
  4. Brussel is historisch gezien Vlaams.
Waarom hoort Brussel bij Wallonië:
  1. Er wonen meer Franstaligen dan Vlamingen.
4-1 voor Vlaanderen
Vul gerust aan.
1.Dus stel de walen roepen Antwerpen uit als hun hoofdstad dan is Antwerpen van de walen.
2.Dus Nederland mag Baarle-Hertog innemen want dat ligt in nederland.
3. Daar gaan de brusselaars te laat achterkomen hoor , als ze slim zijn proberen ze het alleen dan overleven ze wel , maar samen met wallonie mm gaat leuk worden voor hun.
4.West en oost vlaanderen hoorden heel lang geleden bij frankrijk en de rest van vlaanderen bij het duitse rijk , dus die mogen vlaanderen komen claimen zeker. En noord amerika is toch van de indianen he , buiten met die europeanen stuurt ze terug naar europa.

Uiteindelijk kiest de bevolking of zijn regering waar ze naar toe gaan .
En als Brussel bij vlaanderen moet dan krijg je terug belgie en daar heb ik echt geen zin in.
Ben vlaming omdat ik geloof dat regeringen ten dienste moeten staan van het volk en dat een structuur zo eenvoudig mogelijk moeten zijn.
Mijn idee is een grondgebied waar mensen leven met een zelfde taal en zelfde publieke opinie is een land. En met onze franstalige landgenoten hebben we nog taal en nog publieke opinie gemeen dus stop er mee laat ieder zijn eigen boontjes doppen en op het einde van de rit word er iedereen beter van.
Mampie is offline   Met citaat antwoorden