Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2017, 22:50   #20
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
U kunt de opsomming bekijken in mijn rubriek hoeveel bedrijven gaan lopen zijn onder bewind van uw partij!
Zelfs het ammoniakfabriek dat De Wever aankondigde was een leugen!
U bent de afspiegeling van uw partij nl heel uw leven aan de staatsuier gehangen. Nooit voor 1 Eurocent welvaart gezorgd, vrijwillig op uw 50ste uw overbodige job in de steek gelaten en dan kappen op mensen die na 40 jaar zware arbeid hun job verloren wegens sluiting en met alle middelen proberen om hun uitkering af te pakken opdat de jouwe betaalbaar blijft.
Misselijkmakende mensen die n-va-ers, toch?
Ochgod ja, dju toch, ik was dat alweer vergeten.
Bedankt om me er nog eens aan te herinneren.
Toch fijn dat je je zo blijft inzetten voor mij, terwijl ik je toch al zo vaak teleurgesteld heb.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden