Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2007, 20:09   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.161
Standaard

Als ik binnen een aantal jaren echt zo oud geworden zal zijn, dat ik me niet meer zou kunnen verdedigen tegen een bendetje jonge rekels, en als ik dan zou aangepakt worden, dan zou het me wel plezieren dat de flikken dat op tijd opmerken, en dat ze op tijd komen helpen.

En als iemand onder zijn voeten krijgt omdat hij papier of andere brol op de grond gooit, dan vind ik dat maar terecht. Hoeveel kostte dat daar weer in Leuven om kauwgommen van de voetpaden te schrapen?
Wie geen respekt heeft voor de gemeenschap, moet ook geen respekt verwachten van die gemeenschap.

Trouwens, wie moet nu schrik hebben van inbreuken op zijn privacy: de kaloten die schrik hebben dat het zou uitkomen dat ze hun vrouw bedriegen (al dan niet met homoseksuele relatie), pastoors die graag kinderen aaien en mensen met veel zwart geld.
Ik ben geen kaloot, geen pastoor en geen zwart geld-bezitter ...
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden