Los bericht bekijken
Oud 15 januari 2007, 12:11   #10
IlluSionS667
Banneling
 
 
IlluSionS667's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2004
Berichten: 2.922
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Correctie: geschiedenis kan relevant zijn. In dit geval is er geen enkele link met de binnenlandse politieke actualiteit.
Er is wel een link met de binnenlandse politieke actualiteit, zijnde het stigma op "extreem-rechts" en wat soms een heiligverklaring lijkt te zijn van de vroegere verzetslieden en onze Amerikaanse "bevrijder". Dergelijke historische feiten nuanceren dit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Overigens is het kopiepeesten van hele lappen tekst zonder eigen mening/analyse tegen het forumreglement.
Mijn eigen mening/analyse staat al gepost vlak voor het artikel :

Citaat:
Wat meer informatie over de verschrikkelijke repressie van 1945 vind je in volgend artikel, afkomstig van de website verzet.org. Deze website is allesbehalve een voorstander van de collaboratie. De werkelijkheid was dus waarschijnlijk nog erger, al lijkt mij dat al moeilijk.....
Nergens in het forumreglement staat hoe land die eigen mening/analyse moet zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht


Ongemakkelijk? Waarom zou een topic over geschiedenis het mij "ongemakkelijk" moeten maken?
Waarom doet u anders zo moeilijk? Het is niet alsof dit de eerste keer is dat een topic gepost wordt over een onderwerp uit de 20ste eeuwse geschiedenis.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden