Discussie: Cordon rond PVDA?
Los bericht bekijken
Oud 20 oktober 2006, 00:47   #82
zorlac
Parlementsvoorzitter
 
zorlac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
2 X fout

De PVDA heeft grote volksbevragingen gedaan om te weten te komen wat er bij de mensen leeft en heeft daarop zijn verkiezingsprogramma gebaseerd. En de leden hebben mee inspraak gehad over de aanpak ed.
-Kan het nog democratischer?
Ik heb ze niet gezien iig....


Citaat:
De PVDA zet absoluut zijn mensen niet op tegen zijn werkgever. Dat zou niet echt constructief zijn. Zij eisen gewoon goede werkomstandigheden en een eerlijke verloning.
-Wat is daar mis mee?
Kom eens buiten zou ik zeggen!
Bij ons op de firma zijn bijna alle ABVV-militanten aanhangers van PVDA...(en ook zij hebben ons niets gevraagd in't kader van uw zgn. 'volksbevraging').

iig kan ik u verzekeren dat zij bij ons op géén enkele steun kunnen rekenen wat hun PVDA standpunten betreft. En ja, zij zetten WEL werknemers tegen werkgevers op. Zij komen enkel om te polsen of we niet bereid zijn om te staken....."want de werkgever wil dit en dat..."! Anders zie je ze niet. Zij spelen continue een spelletje tussen werkgever en werknemer, en zetten op die manier véle jobs op't spel......enkel en alleen om hun communistisch gedachtegoed door te drukken.
Wat hun allerminst lukt btw.............gelukkig maar! De (meeste) mensen zijn slimmer dan dat.
zorlac is offline