Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2014, 22:21   #40
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik ben GELUKKIG gescheiden, heb twee kinderen en had liever die kinderen gehad als Bewust Alleenstaande Moeder.

Vader heeft me leeggezogen, geen onderhoudsgeld betaald, en ondertussen vijf jaar geleden (gelukkig) overleden;

WIJ = ik en mijn kinderen zijn héél gelukkig nu.

Waarover heb jij het?

(ik was een ONgelukkige moeder gevangen in een huwelijk met zuiplap die mijn loon opzoop en me gijzelde in huis met mijn kinderen.... dat heeft niks te maken met kinderen hebben: we zijn ontsnapt).
Gelukkig ben jij en jou kinderen ontsnapt en hebben jullie het nu goed. Anderzijds vergis je je volgens mij wel in één iets: het feit dat je man niks te maken zou hebben met kinderen hebben en de impact daarvan. De man is ontegesprekelijk een essetieel onderdeel van kinderen hebben. En het feit dat hij niet deugde zal zeer waarschijnlijk een impact hebben (gehad) op u en uw kinderen, net zoals het feit dat hij er nu niet meer is, wat natuurlijk beter is in dit geval.

Jij hebt geluk gehad maar hoeveel zijn er die zichzelf nooit meer kunnen herpakken na zo'n situatie? En het ergste van al is dat de kinderen meestal het grootste slachtoffer zijn. Dat is echte onrechtvaardigheid.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden