Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2017, 19:23   #26
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Ik doe het misschien wel als ik mijn straf in de VS mag uitzitten. Dan stal ik het geld bij een accountant die vervolgens voor misschien enkele tientallen miljoenen de gevangenis koopt. Vervolgens is het een kwestie van mezelf in een andere vleugel huisvesten dan de rest van de groep, nieuwe grond aankopen, de gevangenis wat uitbreiden met essentiële benodigdheden als een zwembad, voor mijn vleugel, en een bioscoop, voor mijn vleugel, en misschien een racebaan. En dat ik dan het ene weekend zelf ga scheuren, het volgende de NASCAR op bezoek heb en het weekend daarna de jongens van vleugel B laat racen om wie er een maand lang in de penthouse cel mag wonen. En die wedstrijden niet meegerekend draait die vleugel nog steeds winst, premies van de overheid. Als ik verder toch niet van het terrein af mag ga ik misschien wel bladen uitgeven. Misschien een concurrent voor de playboy, of misschien wel een blad gericht op jonge vrouwen. Gaat nog dringen worden in die bajes. Maar goed dat vleugel D van die ruime bezoekuren heeft.

Hier zou zoiets niet werken, daar zouden ze er trots op zijn dat het bedrijfsleven zo'n interesse heeft in een van oudsher verlieslijdende publieke dienst.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 4 oktober 2017 om 19:26.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden