Los bericht bekijken
Oud 24 september 2006, 21:30   #7
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Het was toch den Barbarella in die kelder , met die sm-tekeningen op de muren en dito nazi-vlaggen ?
Als je van de regio Gent bent , en dat denk ik wel , het boek van De X-dossiers van De Coninck , Houtekiet 1999 , zullen ze wel hebben in de stadsbibliotheek , vermeld dat zich vanuit dit café een groep van tienermeisjes zich lieten wegvoeren om zich te prostitueren in villa's bij zakenlui in de Gentse rand .
De Coninck schrijft ook maar af en toe de waarheid in zijn boek om klachten van het Gentse parket te vermijden nota bene .
En het milieu van dat café was de leefwereld van de toenmalige Regina Louf .
Dat arm schaap !
Ja trapje af in de kelder. Wijze café zelfs. Toog links als je binnenkwam, wat zeteltjes rechts. Niet groot zelfs.
Nazi vlaggen? Nooit op gelet.
SM tekeningen? Misschien een rare tekening op de muur of zo wat van die tattoo tekeningen met slangen en blote vrouwens of zo dat weet ik niet meer.

Volgens mij heeft ze een beetje teveel joints gesmoord destijds.
Jan en alleman kwam daar. Vooral heel veel soldaten, de boudewijnstraat was immers de landingsplaats aan het station.
Verder hingen daar een tijdlang de hells angels rond waarvan hun stamcafé daar rechtover was trouwens maar of dat die bewuste bende was daar twijfel ik aan.
Nochtans die waren zwaar gestoord.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline