Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2017, 10:58   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.245
Standaard

Ja, dat weet ik nog niet zo.

Ik heb begrip indien het investeringsritme van de gemeentes voor hun openbare werken, de laatste tijd geminderd is. Geen straatvernieuwing, geen rioolvernieuwing.
En evengoed: je moet die belasting niet elk jaar liggen wijzigen. Even de centen opzij leggen, voor als de grote, erg nodige werken eraan komen, is niet zo dom.

Ik heb begrip ... dat betekent niet dat ik het goedkeur. Daarvoor heb ik nog te weinig informatie.

Wat ik wel weet, is dat o.a. met die belasting, vuile sossenboer Termont een aantal miljoenen sponsorgeld betaald heeft aan het voetbal, met name het Ghelamco-stadion.
En daar zie ik het nut niet van in: belastingsgeld geïnd op basis van waterverbruik, aanwenden om een persoonlijk sportverzetje van de politieke voorzitter te financieren ...

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden