Discussie: Bart De Pauw
Los bericht bekijken
Oud 13 november 2017, 19:25   #633
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorman Bekijk bericht
Als het parket tot de bevinding zou komen dat BDP niks ten laste kan worden gelegd, dan gaat de vrt een serieuze schadevergoeding mogen ophoesten, dat is toch zo klaar als een klontje. De vrt heeft in dat geval, door zijn manier van doen, schade toegebracht door een ongegronde reden !
fout
de VRT eist een professionele werksfeer, daarin is: " ik wil u neuken" naar uw ondergeschikten sturen ongepast en een reden om de handelsrelatie te beëindigen

voor de wet moogt gij probleemloos naar elke andere Belg:" ik wil u neuken" sms'en, dat zal u niet in dank afgenomen worden maar het is niet strafbaar. doet ge dat 100'en keren dan verandert de situatie

Citaat:
En natuurlijk mogen ze stellen dat hun gedragscode geschonden is en op basis daarvan de samenwerking stopzetten doch het lopende contract dient te worden gerespecteerd.
Zoals ik gisteren al aan Jan trachtte wijs te maken. Pak uw arbedscontract bij de hand, als ge werkt, en kijk eens naar de cluasules rond deontologie.
als gij die schendt ligt ge er uit. OF gij nu tijdelijke zijt of niet doet er verder niet toe

Citaat:
Hadden ze het zo gespeeld, dan hadden ze verder geen risico's gelopen
het is zo gelopen dankzij Bart. Hij heeft als 1e de term stalking gebruikt, bekijk z'n 1e filmpje maar eens goed. Maar goed, onzin blijft voortwoekeren als onkruid


Citaat:
en was een strafrechtelijk onderzoek niet aan de orde. Degene die het probleem bij de vertrouwenspersoon aankaartten stelden immers zelf dat BDP voor hen niet moest vertrekken, ze wilden een duidelijk signaal en het ophouden van de feiten
het strafrechtelijk onderzoek is in gang gezet door de onderzoeksrechter, die dat op eigen houtje kan beslissen. daar hebben de slachtoffers, noch de VRT iets over te zeggen.
dat de dames dit niet wilden? da's verder irrelevant, de bal ligt nu in het kamp vh gerecht.

Citaat:
je mag dat stopzetten maar lopende contracten zul je moeten respecteren.
hangt ALTIJD vd contractuele voorwaarden af.

Citaat:
Tuurlijk mag je je lief buitengooien, als je dat echter laat gepaard gaan met haar publiekelijk aan de schandpaal nagelen
als mijn lief dat zelf organiseert is da haar eigen schuld hé. als zij mij valselijk beschuldigt, dat ik bv niet wou praten, dan verdedig ik me.

Citaat:
Je mag ook Hitler tof vinden maar als je daar veel propaganda rond zou maken, ken ik weinig werkgevers die daar geen gevolgen aan zouden koppelen.
net zoals werkgevers het dus niet appreciËren als mannelijke werknemers, zelfs vanuit een machtsvoordeel, werkneemsters lastig vallen met grensoverschrijdend gedrag
1207 is offline   Met citaat antwoorden