Los bericht bekijken
Oud 15 november 2017, 05:27   #44
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Hij en zijn kliek sossen hebben die wet zelf mogen opmaken misschien?
Totale anarchie Door sp.a en agalev-groen in Gent via het kraken van woningen....
Totale anarchie in Brussel door de Marokkanen hun gang te laten gaan tijdens de rellen met afbreken en plunderen, aanvallen op ordediensten die bewust met veel te weinig opgesteld werden mat gevolg 22 gekwetsten bij de politie!!! >> omdat LINKS niet in de regering zit mocht de politie niets doen van PS.

Moet gans de bevolking het bekopen!! Want dit gedrag van rellen met afbreken en plunderen zal uitzaaien worden over Vlaanderen! Waar trouwfeest stoeten zullen overgaan naar Libanese en Palestijnse toestanden >> rellen met stenen gooien, in brand steken, afbreken en plunderen

anarchie Idem het gijzelingen van burgers op de trein....

en de gijzeling door de stakingen van NMBS = omdat LINKS niet in de regering zit worden duidelijk balken in de wielen gestoken om de burger te beschermen!!!. Dictatoriaal gedrag van links, democratisch verkozen resultaat word door links slechts erkent als ze winnen anders is het totale anarchie, gijzelen en stakingen. Lijkt wel de strategie van daesh - IS
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden