Los bericht bekijken
Oud 20 november 2017, 11:45   #288
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Ik vraag me stilletjes aan af van wat er van aan is, in dat wereldje ben je eenmaal bezig met en over emoties te spelen op de set er kunnen incidenten voorgevallen zijn op de set, maar buiten de set kan het dat je door writersbloc als scenarist moeilijkheden hebt om te zich voor te stellen hoe het op het scherm zal komen....

Ontkent niet dat hij sms stuurt, ontkent niet dat hij slechte omgang heeft met vrouwen, maar de samenhang en het verschil tussen werkelijkheid en waar je je passie voor hebt is bij bart met een te groot ego wat te veel geworden denk ik...

Hij zal het zelf wel zeer goed hebben beseft dat iets doodgewoon sms"en niet perse op stalking hoeft te komen, maar het kan dat zijn ego dat niet meer weet, iets wat van voorbijgaande aard is zal vermoedelijk ook door zijn echte ik niet gekend worden, de manier hoe en wanneer vertelt al meer dat diens ego de hele carrière heeft opgebouwd maar niets rechtstreeks van zijn bedenkingen (zijn echte ik) afkomstig komt beide kennen en weten niets van elkaar, psychologische struggle binnen 1 en dezelfde fysieke persoon.


kgeef zelf ook eens toe aan dat feit dat ik er ook af en toe last van heb zo van die momenten dat je denkt dat je opgejaagd wordt maar probeert te leven op twee snelheden, onhoudbaar op termijn.
Wat bedoel je nu eigenlijk? Is niet zo duidelijk?
alice is offline   Met citaat antwoorden