Discussie: Trump POTUS 2016!
Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2017, 01:03   #3465
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Als u het verhaal rond Trump zou nagaan in dit geval, heeft hij eerst niets gezegd, en nadien wel
dat klopt

Citaat:
- ook mede door de media en omdat hij nieuwe info verkreeg.
Kan ik hieruit afleiden dat u de eerste reactie van Trump heeft gemist? Indien niet: waarom dan deze reactie?
neen hoor ... die heb ik helemaal niet gemist of misschien toch
Kan jij je me misschien even vertellen waar hij in die eerste reactie ( dus niet in die radiostilte) namen noemt ?

Citaat:
Uiterst rechts in BE beschuldigt en stigmatiseert een hele populatie valselijk?
dat klopt

Citaat:
Wat met de religie der vrede waarbij in hun koran staat geschreven dat alle ongelovigen mogen/moeten sterven??
wat is daarmee ?
Wat heeft dat te maken met mijn opmerking dat (extreem-)rechts enkel iets bij naam noemt om een hele populatie valselijk te beschuldigen en te stigmatiseren ?

Niet veel dus... tenzij...ge natuurlijk van mening zijt dat het geen valselijk beschuldiging of stigmatisatie is en dat iedere moslim inderdaad een terrorist is.
...zeg dat dan ook gewoon


Citaat:
Alleen worden de betogingen van rechts uitvergroot en gestigmatiseerd door het politiek correct denken.
...dat zeg jij
Kun je dat ook aantonen ?

Citaat:
En ik vermeldde ook de vakbonden die alles kort en klein sloegen alsook de politieman enige tijd terug, en dat dit onder de mat wordt geveegd. Ook dit heeft u niet gezien en ontkent u ook?
Trouwens: volgens mijn info hebben (uiterst) rechts geen vakbonden
...waar precies ontken ik dat ?
Maar nu we het er toch over hebben... alle rechtsen zijn dus moordenaars want er was er eentje die het nodig vond zijn wagen in het volk te parkeren

Citaat:
En neen hoor: uiterst links mag alles, en rechts mag niets. En zie tot waar het ons heeft geleid: tot de rand van een volgende (burger)oorlog. We kunnen blijven pamperen, waarbij zij met aanslagen hun dankbaarheid tonen.
...weerom ... dat zeg jij
Nu nog even aantonen

Citaat:
Decennia lang hebben we geprobeerd hen duidelijk te maken om te integreren, en niets lukt omdat ze niet willen integreren. Alleen ons onderwerpen en overheersen.
Vergis u niet: ook u zult ten onder gaan als u geen gelovige bent.
tiens... zijn moslims nu ook al linkse rakkers ?
Ik zou ze eerder bij (extreem-)rechts onder brengen gezien wat je net kwam te stellen

Citaat:
U zal het zeer zeker niet met mij eens zijn, en hoeft ook niet. Maar denk eens aan volgende: wat als ik gelijk heb?
.
...dan hebt ge gelijk hé
Een mooier slotpleidooi van openbaar aanklager kan ik me niet bedenken om iemand op de stoel te krijgen

Laatst gewijzigd door praha : 22 augustus 2017 om 01:05.
praha is offline   Met citaat antwoorden