Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2017, 22:46   #9
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Foute titel.....
Moest zijn : Boetes worden duurder.

Boetes ontstaan als gevolg van wangedrag.
Als we met zijn alles een beetje veilig willen blijven rijden in ons dichtgemetselde Vlaandrenland dan zullen we ons moeten leren gedragen.....


Wie het niet aanstaat,stoppen met klagen,boeltje pakken,huisje verkopen,geld van de bank nemen,en vertrekken.....Je bewijst er jezelf en diegene die achterblijven een dienst mee....

En als er een plekje waar alles "beter" is,laat ff weten op dit forum
Die zogenoemde veiligheid is boerenbedrog.

De overheid zit geen moer in met uw of mijn veiligheid. Wij worden verplicht een gordel te dragen in de auto, omdat het verbaliseerbaar is wanneer je hem niet aan hebt, niet omwille van de veiligheid. Op trams, bussen en treinen mag je gerust zelfs rechtstaand vervoerd worden, u met één hand vastklampend en op uw andere arm een kind dragen. Geen mens die dit verbied voor de veiligheid, dan telt veiligheid niet.

De meeste dodelijke accidenten gebeuren bij quasi stilstaand verkeer, door vrachtwagens die een staart van een file aanrijden. Dat gaat ge niet oplossen met de zoveelste snelheidsbeperking.

Max. 120 km/u op autosnelwegen en rij je wat sneller wordt je er op gewezen dat je de andere weggebruikers in gevaar brengt. "Ik was gehaast, dat telt niet, dan had je maar eerder moeten vertrekken meneer".

Maar als de grote kopstukken ergens snel moeten zijn komen ze tegen snelheden, om u tegen te zeggen, voorbij gevlamd, begeleid van politie. Dan worden de andere weggebruikers niet in gevaar gebracht en die hoeven dan niet eerder te vertrekken.

Ik heb ooit meegemaakt dat Albert voorbij gevlamd kwam,..eerst politie motard, daarachter een begeleidende wagen, dan die van Albert, daarachter nog een begeleidende wagen en nog een motard. Ik ben er toen achteraan gegaan om dat ik nu eens wilde weten aan welke snelheid ze gingen. Bij 180 km/u liepen ze nog verder uit. Waar zit ge nu met uw veiligheid?

Als ze al eens iets aan de veiligheid zouden willen doen hé, dat ze dan maar eens beginnen met iedereen die geen rijbewijs waardig is uit het verkeer te halen.

Dikwijls zie je personen achter het stuur zitten die zo dicht tegen hun stuur geprest zitten dat ze nog nauwelijks kunnen bewegen. Die geraken onmogelijk in of uitgestapt zonder eerst hun stoel naar achter te moeten schuiven. Wat als die betrokken geraken in een ongeval, die kunnen er gewoonweg niet meer uit. Maar niemand die daar wat dan ook aan veranderd, dan telt de veiligheid niet.

Laatst gewijzigd door Garry : 1 mei 2017 om 22:57.
Garry is offline   Met citaat antwoorden