Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2017, 10:05   #63
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Stoere jongen zijt gij Maar lees nog eens wat je schrijft en kom dan tot de conclusie dat je eigenlijk toegeeft dat je elke maand zit te tellen om rond te geraken. En omdat het voor de meeste simpele zielen hier te moeilijk is heb ik het vetgedrukt.
Jij moet mijn rekening helemaal niet maken mijn beste. Een wagen is een gebruiksobject om me van plaats A naar B te verplaatsen. Ik heb geen boodschap aan een auto als statussymbool, dus als ik maandelijks zowat 300 euro kan uitsparen door ipv met een A6, met een Tesla rond te bollen dan doe ik dat met plezier. Een ordinaire Porsche interesseert me eigenlijk geen bal. Ik stop mijn geld liever in andere zaken. Maar ik begrijp dat dit bij u anders ligt en dat het pijn doet om een mooie wagen te zien die je jezelf nooit gaat kunnen permitteren.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden