Los bericht bekijken
Oud 21 april 2017, 19:29   #2100
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
En had je die pleitnota ook tijdig overgemaakt aan de tegenpartij ?
Ja hij heeft een mail gezonden om zich te verontschuldigen

Van: Michael Tanghe [mailto:[email protected]]
Verzonden: woensdag 19 april 2017 13:38
Aan: paul van der es
CC: 'erik verbeeck'; 'Rik Denys'
Onderwerp: RE: Neergelegde stujjen dinsdag 18 april LEUVEN Kortgeding

Beste Paul,


Ik heb gisteren namiddag inderdaad vastgesteld dat er, tussen uw tientallen andere mails in mijn mailbox, een mail was met een vorm van inventarisering van uw stukken en met masterthesissen, waarvan het nut mij trouwens volledig ontgaat.

Dit neemt hoe dan ook niet weg dat U mij bepaalde stukken slechts op de zitting zelf hebt overhandigd en dat het overmaken van de stukken allerminst op gegroepeerde wijze gebeurde. Hetzelfde geldt voor uw gewijzigde “pleitnota” die door U ondertekend was.

De zaak werd hoe dan ook in beraad genomen met deze stukken en U moet dus achteraf geen propaganda verkopen in dit verband. Het is niet meer dan normaal dat ik om de verificatie van de neergelegde documenten vraag, nu ik deze pas op de pleitdag zelf ontdekte.

Ik ben trouwens benieuwd welke “pers” U met Uw onstuimig en overdreven gedrag nog ernstig neemt (cf. uw grootspraak over de inontvangstneming van zwart geld).

Evenmin moet U RES en of ons kantoor onnodig aanschrijven over deze zaak of over andere dossiers. Ik herhaal dat Uw herhaalde en ongewenste tirades – die niet kaderen in de noden van de procedures – volstrekt strijdig zijn met de wetgeving aangaande elektronische communicatie.

Dat U niet gestopt wordt door een betekend vonnis, zullen we nog zien. In tegenstelling tot hetgeen U denkt en in de rechtbanken verkondigt, staat U niet naast of boven de wet en is deze niet behept met allerlei achterpoortjes en hiaten die U, als zelfverklaarde genie van het recht (zonder enig diploma ter zake) zou hebben kunnen vaststellen en exploiteren.

Zoals U ter zitting trouwens zelf hebt verklaard, zijn de magistraten, zeker op strafrechtelijk gebied, U niet altijd gevolgd.

Ons kantoor heeft tijd en geduld genoeg om uw probleem professioneel aan te pakken.

Ik raad U bijgevolg aan om alle contacten met RES, het bestuur van RES en RES leden stop te zetten. Alle stukken die met het voorgaande in strijd zijn, worden hoe dan ook gevoegd aan het strafrechtelijk onderzoek, waarin uw onmiddellijke aanhouding zal worden gevraagd.

Een gewaarschuwde tegenpartij is er twee waard.


Hoogachtend,




Michael TANGHE
Advocaat - Avocat – Lawyer

Avenue Georges Lecointe 50 - Georges Lecointelaan, 50
1180 BRUXELLES - BRUSSEL
 : +32 (0)2 375 82 42  : +32 (0)2 375 66 22  : [email protected]
Please note that this message is intended only for the use of the addressee and may contain information that is privileged, confidential and exempt from disclosure under applicable law. If you are not the intended recipient or employee or agent responsible for delivering this message to the addressee, we must draw to your attention that any dissemination, distribution or copying of this message is prohibited If you have received this message in error, please notify us by telephone and we should be grateful if you would delete the original in your mail box .
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden