Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2017, 23:34   #185
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.140
Standaard

1207


Citaat:
dus iedereen kan de feiten onderzoeken behalve bij communistisch misdaden.
dan mogen enkel de gelijkgezinden dat "onderzoeken". Onderzoeken als synoniem van doofpot
iedereen mag alles onderzoeken, maar als een groep Russen of Chinezen tot de conclusie komt dat westerse leiders als Bush of Blair oorlogsmisdadigers zijn, dan wordt dit doodgezwegen in de westerse pers.


Citaat:

feiten die je niet aanstaan zijn niets
feiten die je voorafbepaalde resultaat onderuit schoffelen meoten genegeerd worden
nu vat je de westerse media goed samen.


Citaat:
het ging er initieel niet om hongersnoden met mekaar te vergelijken. het gaat over de oorzaak van deze ene specifieke hongersnood. Deze specifieke hongersnood was niet het gevolg van een mislukte teelt maar was georganiseerd door Stalin.
Deze conclusie wordt niet algemeen gedeeld door alle historici, in het bijzonder niet door de ex-Sovjet historici die deze materie het beste kennen.


Citaat:
en toch mogen enkel Russische historici Stalin onderzoeken? intekgenstalling tot de holocaust (ook multinationaal)
Ik neem aan dat jij geen tegenspraak ziet
iedereen mag dat onderzoeken, maar dat de mening van de historici die deze materie het beste kennen onder tafel geschoven wordt, is niet correct.


Citaat:
zolang de voorafbepaalde uitkomst gehaald zal worden.
ik snap niet waarom je constant met het westen afkomt, Mij interesseert het echt niet wat de Franse regering zegt over misdaad huppeldepup, ik zal m'n eigen mening wel vormen.

Wel de mening van de elite van het Westen wordt hier er in geramd, en ook wat je er over hoort is niet representatief.


Citaat:
Mensen in dictaturen kunnen dat niet, in Rusland worden ze afgeschoten en in de Turkse dictatuur vliegt iedereen in de cel.
afgeschoten? Het is geen echte democratie dat geef ik toe, maar ook hier zal de elite nooit toelaten dat iemand als Mélenchon of Le Pen president wordt wees gerust. De methoden zijn alleen wat geraffineerder.


Citaat:
voor welke misdaad? vloog 'm in de Limburgse goelag, een doodstraf op z'n chinees, ...
dat boek is gewoon op bol.com verkrijgbaar. Gaan we eens naar de Standaard boekhandel in Peking en een boek zoeken over Mao's massamoord?
ja, propaganda werken die de westerse mening verkondigen zijn hier overal verkrijgbaar.
tomm is offline   Met citaat antwoorden