Los bericht bekijken
Oud 4 november 2017, 08:28   #13
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Eind oktober werden verschillende grote bedrijven (facebook,Google....) op het rooster gelegd door een senaatscommissie.

De dames en heren overheids-parasieten kunnen het niet waarderen dat betreffende bedrijven geen "voldoende maatregelen" treffen tegen "misbruik" van hun faciliteiten voor "activiteiten die tegen de VS kunnen gericht zijn".

De overheidsparasieten denken momenteel nog steeds dat ze belangrijker zijn dan de tech-industrie en met hun "akties" demonstreren ze manifest niet te WILLEN begrijpen dat openheid van communicatie ,gelijk welke communicatie,het businees-model zelf van de tech-industrie zou ondergraven....

Dus hebben "de Russen" schijnbaar erg veel publiciteitsruimte gekocht om via de moderne communicatiemiddelen op het internet hun boodschappen ("leugens" zogezegd) te verspreiden...

Dan vraag ik me af hoe het toch komt dat dat Amerikaanse overheidsboodschappen,op Amerikaanse communicatiekanalen nog wel,mogelijk steeds minder geloofwaardig overkomen? hmmm?

Het wordt voor de bazen van Facebook,Microsoft,Google...geleidelijk aan moeilijker om vanuit hun eigen land te werken .Ik geloof niet dat zij er nut in zien om een groeiend deel van hun bedrijfsmiddelen te moeten investeren in poc-pseudo-ambtenaren,advokaten en zelfs een eigen CIA.Het wordt ook onmogelijk uit te leggen aan hun professionele klanten,zeker niet-Amerikanen,dat de Amerikaanse overheids-inlichtingendiensten vastbesloten proberen in te breken in hun gegevens (dat is de TAAK van de NSA....inbreken in andermans gegevens,op kosten van de Amerikaanse belastingsbetaler,ten kosten van iedereen anders)...

Kloot iedereen,wegens "IS" of "de Russen"......welja.....wat een vernuftige methodieken toch

Dab is het werken in China,Rusland en Iran duidelijker.Daar wordt VOORAF duidelijk wat kan en niet kan,niet ACHTERAF.....
FaceBook zal ik nooit gebruiken en Google zo weinig mogelijk.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden