Los bericht bekijken
Oud 23 januari 2016, 17:05   #34
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.200
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Je kunt personeel dat in het 3 ploegenstelsel werkt niet vroeger laten beginnen.
Ik ga bij mij op de werkvloer tegen het werkvolk uitleggen dat we vanaf nu volledig volgens het reglement gaan werken.
Bijvoorbeeld niet meer de verplaatsingen maken bij de dienstfiets maar te voet gaan, scheelt al rap 15 minuten dat de eerste trein later vertrekt.
Alle remproeven eerste vertrek gesleepte treinen laten uitvoeren door een schouwer (zoals voorzien) en niet meer door een rangeerder.(scheelt 20 minuten).
En in het week-end als er geen schouwer aanwezig is en er moet een remproef eerste vertrek gebeuren, de trein laten staan.
Als mijn bakker mij zo zou laten wachten, dan zal ik rap voortaan wel mijn brood in de Delhaize gaan kopen.

Of ben jij nu aan het bewijzen dat openbaar vervoer met treinen eigenlijk onmogelijk a) behoorlijk veilig en b) met niet zo'n overdreven kostrpijs, mogelijk is. Dan moeten we gelijk Sabena, onze conclusie trekken.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden