Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2017, 01:35   #997
Frankenstein
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 6.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Niet alleen volgens mij ook volgens de VS...
Er zijn verschillende soorten criminele daden. Maar alles dat iets met drugs te zien heeft is puur een geldelijke affaire. Normaal ook want de "war on drugs" werd deze landen opgedrongen.
Wat betreft moord, kinderverkrachting etc. is dat een heel andere zaak, want dat zijn zaken waar de Bolivianen echt mee inzitten.
Oekraïne werd een nieuwe IMF-lening ontzegd vandaag wegens corruptie... wel toepasselijk niet? Nu hebben ze zowel het Westen als Rusland tegen, het armste land van Europa, eens zien hoeveel noten op hun zang het Maidan-gespuis nu nog heeft...
De afgelopen dagen heb ik naar uitzendingen van locked up abroad gekeken. Verkrachters en kindermishandelaars worden in de dezelfde cel gezet als rovers en moordenaars in o.a. Brazilie en Venezuela. Afschuwelijk wat er met hen gebeurd.

Ik heb het vermoeden dat in Latijns Amerika een heksenjacht heerst op verkrachters, pedofielen en kindermishandelaars. Vooral de laatste categorie baart mij zorgen. In Suriname durven mannen niet meer leerkracht te worden op een basisschool. Er zijn veel onhandelbare kinderen die geen tot nauwelijks begeleiding krijgen. Als een juffrouw een klap geeft kan dat leiden tot ontslag, niet tot gevangenisstraf. Voor mannelijke leerkrachten gelden andere regels..

Dit is slechts 1 voorbeeld. Als iemand een ander een hak wil zetten dan is de manier om zo'n persoon voor pedofiel of kindermishandelaar aan te geven. Latijns Amerikanen hebben een mentaliteit die je ook bij veel Belgen ziet (getuige deze draad). Nml waar rook is, is vuur.

Terug bij de les:

Waarmee ik wil zeggen dat ik vermoed dat verkrachtingen, kindermishandelingen en meer van die grappen uit die hoek in dat soort apenlanden waarschijnlijk het merendeel fakenews betreft; met de bedoeling de ander een oor aan te naaien.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden