Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2013, 20:25   #43
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Ik geef je twee berichten. Het eerste is het bericht dat ik geschreven en het tweede is de vervalsing van e.w. Is dit geen volledige vervalsing meneer Distel?
Kan je even linken naar het bericht? Het is uiteraard niet uitgesloten dat er wel eens iemand berichtjes manipuleert, maar zelf ben ik het nog nooit tegengekomen zonder expliciete vermelding dat er gemanipuleerd werd. En dan gaat het natuurlijk niet om een vervalsing.

Citaat:
Alles. Je hebt duidelijk gekozen. Je valt me aan zonder reden terwijl ik je nooit één strobreed in de weg gelegd heb. Ik trek hieruit mijn conclusies.
Ik val jou niet aan. Ik reageer op jouw mening en bijdrage. Misschien de dingen eens wat minder persoonlijk opvatten?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline