Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2006, 22:33   #134
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter
 
Salmon L.A.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2005
Berichten: 2.140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
Wel omdat u sugereerd dat Beliën zo zijn conecties heeft om hogerop te komen.
daarom stel ik u de vraag over welke connecties eeb stevaaert dab beschik . want deze is reeds gouverneur geworden, en prof. Beliën nog steeds een broodschrijver. Dus de pintentapper had connecties om deze job te bekomen. en Beliën schrijft gewoon voor zijn eigen mening. anders was hij zeker "gouverneur " geworden. Snapt ge tpaaltje. dit is een antwword op uw gezegde.
Toen ik het had over het netwerk(je) van Beliën had ik het niet over "hogerop komen" maar over zijn bijdrage aan het trekken van islamitische aandacht op de Deense mohammedcartoons.

Daarom begreep ik niet wat Stevaert daar ineens bij kwam doen.

Waarom het begrip "netwerken" bij u onmiddellijk aan "hogerop komen" doet denken en waarom "hogerop komen" u onmiddellijk - buiten elke contekst - aan Steve Stevaert doet denken, zegt meer over uw wereldbeeld misschien?

Ik had het alleen over de Paul Beliën (die in bepaalde "hoge" kringen in het buitenland beter bekend is dan de Limburgse gouverneur) die zich amuseerde met het aanwakkeren van de cartoonhetze.
__________________
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006:
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Salmon L.A. is offline