Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2012, 16:00   #431
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ik zou zeggen, trek eens wat leuks aan.

Respect krijg je niet, dat moet je verdienen.
Ja, dat denk ik ook als ik mannen over straat zie lopen en effe kijk hoe ze zich gedragen.



En jij gaat er gewoon van uit dat vrouwen op straat een soort waar zijn. Vleeswaar eigenlijk.

Ik hoop dat één van jouw kinderen ooit dit mag lezen.

Rspect heb je voor je zelf, en dat 'verdienen' slaat nergens op gezien de lamentabele staat van die venten op straat die leiden aan een chronische puberreactie van de jaren stillekens.

In de jaren tachtig zat ik ook op een terrasje met Algerijnen die van geen hout pijlen wisten te maken, en ze waren ook zo bezig, te fluiten naar vrouwelijke voorbijgangers. Lager kon ik niet meer zakken en die encounters hebben niet lang geduurd. Jong en dom maar mijn geheugen laat me niet in de steek.

Dus eigenlijk hebben die mannekens van de ene generatie op de andere niets geleerd? Van begin jaren tachtig tot nu? Tel eens?

Eigenlijk zou er eens een ferm Vlaams programma moeten komen �* la 'Benidorm bastards' maar dan Vlaamse vrouwen met dat soort type venten.

De ene keer zonder Ierse wolfshond, de andere keer wel, gewoon om het verschil te zien. Oh, mijn creativiteit slaat al tilt.

Waar zijn Woestijnvis en consoorten? En als die mannekens geen toestemming geven dan nemen we gewoon acteurs. Zo simpel is dat dan.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden