Los bericht bekijken
Oud 11 juli 2002, 23:57   #5
Esceha
Burger
 
Esceha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juli 2002
Locatie: Wat vroeger Nederland(s) was
Berichten: 175
Standaard

Criminaliteit door allochtonen noemt je gewoon KLEINE criminaliteit.....

Ik zeg altijd van mij zelf dat ik nog een van de weinige Nederlanders ben die wakker is. Dat blijkt toch niet helemaal waar te zijn. Als er in mijn artikelen sprake is van criminaliteit, dan stel ik altijd dat die onder allochtonen circa zesmaal zo hoog is. Dat door de overheid vastgestelde cijfer wordt weliswaar ontkracht door te wijzen op de achterstandpositie van allochtonen, etc. Ik was altijd wel zo wakker dat ik daar niet intrapte.
-
Toch blijk is af en toe een beetje te slapen. Het is namelijk nog héeéeéeéeéeéeél véél erger dan dat ik altijd beweer. In ieder geval in Rotterdam en in ieder geval voor het deel dat door zich "politiek correct" noemende lieden verzachtend "kleine criminaliteit" wordt genoemd.
.....(citaat NOS-Teletekst 22 januari 2002) "Vrijwel alle vorig jaar in Rotterdam gearresteerde straatrovers zijn van buitenlandse kom af. De gemeente Rotterdam maakte vandaag een onderzoek van de politie openbaar, waarin staat dat 1% van de daders autochtoon is. In de Rotterdamse binnenstad deden zich vorig jaar 1166 gevallen van straatroof voor. Er werden 223 verdachten opgepakt. Van hen kwam 45% van de Antillen, 38% uit Marokko en 16% uit Turkije of Oost-Europa. De politie erkent weinig vat te hebben op straatrovers".
-
In het bericht is gemeld dat men een onderzoek gaat doen. Dergelijke gemeenschapsgeld verslindende zaken kunnen echter ook zonder onderzoek worden voorkomen. Gewoon er uit donderen, die lui. Vroeger werden Nederlanders als crimineel bestempeld als dit soort misdaden op het conto kwam. Nu allochtonen het heft in handen hebben genomen via enorme uitbreiding van straatroven, moest er wel een andere benaming voor komen, anders zou het zo stigmatiserend worden.....
Dus, noem je het nu gewoon KLEINE criminaliteit.....
Cor Schorel.
Esceha is offline   Met citaat antwoorden