Los bericht bekijken
Oud 23 juli 2004, 15:02   #45
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
zoek dan een intelligent persoon in uw omgeving om het u uit te leggen.
Dat is toch niet nodig Yosseke, daar heb ik U toch voor... kijk maar, ik durf U zelfs citeren zie...

Citaat:
Blablabla
Maar alle gekheid op een stokje.
Ik kom terug tot mijn beginthesis... Vermeersch misbruikt (en vervalst uiteraard) op eenzelfde walgelijke manier de rassentheorie als de Nazi's (was zijn vader geen zwarte?) om van één man een hoop leugens en halve waarheden te kunnen bewijzen waarvan voor niemand trouwens de relevantie duidelijk is. Deze man in kwestie heeft heeft reeds herhaaldelijk bewezen geen racist te zijn.

Maar laat ons zuiver hypothetisch en voor te lachen nu eens aannemen dat FDW zelfs pakweg op een bewakingstoren in Buchenwald zou hebben gestaan in '44. Totaal irrelevant zou dit geweest zijn in de Belgische pers moest hij zich niet zo als Vlaams-Nationalist hebben geprofileerd.
Denk je nu écht dat Vermeersch als bedenkelijk academicus en door chronisch alcoholisme zwaar op zijn retour, in zijn ongenuanceerde vuilspuiterswijze zulk een forum zou gekregen hebben op de VRT moest hij zich niet openlijk hebben geout als aanbidder van extreem links?
Ik mag er toch van uitgaan dat U de uitzending van de VRT heeft gevolgd op 13/06/04.
Ik mag er toch van uitgaan dat het extreem linkse karakter van de VRT nooit op een duidelijkere wijze is gedemonstreerd dan door eerst onze links extremistische held te
laten opdraven (ik citeer: "ik heb mijn hart verpand aan rood en groen" op diezelfde uitzending).
Daarna was het de beurt aan de linkse (of wat dacht U) woordgoochelaar Torfs waar U waarschijnlijk binnenkort ook een academische kanjer gaat van maken.
En last but not least: The queen of left: Emmerechts....

"I rest my case"
Fieseler is offline