Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2015, 23:15   #1485
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Tussen mij en bovenbuur loopt het scheef omdat wij anders op mutaties kijken.
euhmzz je bedoelt tussen jou en zowat iedereen anders ?

Citaat:
Je hebt allerlei soorten mutaties. En wij bespreken hier geen kanker of een random mutatie die zich gaander weg hersteld he. Of blijft hangen als kanker.
juist ja ... maar je insinueert het wel hé

Citaat:
Geef eens een voorbeeld van "mutaties" in bovenstaande context.
Zolang je dat niet kan ben je "religieus" bezig
pfff manmanman... ik heb het dan nog gespecificeerd... informeer je toch eens deftig

Citaat:
Bovenbuur en ik wel, toen kwam jij er tussen.
Ja Bovenbuur wel... jij snapt er geen iota van.


Citaat:
Zoals een geboorteafwijking? Of mutaties door straling?
Is een voorbeeld dan zoveel gevraagd? Meer dan 100 jaar onderzoeken op petrish dishkes..... niet vergeten he
En men selecteert daar zeker niet op de random mutaties.
Maar er zijn voorbeelden genoeg bekend.
Informeer je nu toch eens.
Denk je dat die gebruikte termen zoals je vlugvlug kan terugvinden op wiki enkel virtueel zijn of watte ?

Citaat:
Ik zeg dat zo'n foutjes in de praktijk te observeren vallen.
Als je daarmee bedoelt dat die uiterlijk merkbaar zijn ben je daar dik fout in... laat staan dat ze dan nog eens zouden opgemerkt kunnen worden bij een vrouwtjesdier.
Maar jij weet duidelijk beter.... geef eens de methode of voorbeelden

Citaat:
Sommige kijken zoals religieuzen kijken.
Maar als je over de evolutie van een soort bezig bent, dan zal dat niet hebben afgehangen van een random/spontane mutatie.
Maar door eigenschappen die kunnen ontwikkelen in een bepaalde omgeving/klimaat.
Je bent tien stappen verder nu en weer geheel bezig over fenotype

Citaat:
Dus again: waarom gebruiken we mutatie A om mutatie B te verklaren als mutatie A mijlen ver van B ligt?
En B ons seksuele selectie toont en mutatie A helemaal niet te observeren valt daar ze ver in het verleden ligt.
Wat wij in het heden waarnemen, waarom zou dat zoveel anders zijn dan in het verleden?
Ik begrijp eerlijk gezegd weinig van dit stukje.
Al wat ik daaruit kan opmaken is dat jij het liever ziet als plotse grotere mutaties die dan nog positief geselecteerd zouden worden.
Het is nog altijd geen antwoord op mijn vraag.... je ontwijkt ze gewoon

Citaat:
Iedereen heeft daar een gebrek in kennis aan. Maar sommige lullen er liever pagina's rondom heen dan "ik weet het niet" te zeggen.
Dat is zoals sommige fanatieke wetenschappers die rotsvast hun antwoord in de boeken willen, ook al toont de praktijk helemaal iets anders.
Uiteraard... ik zal me zelf ook niet als deskundige opwerpen.
Maar tussen totale leek ( op zowat alle vlakken ) en deskundige ligt nog een hele grijszone.
Je kan jezelf ook gewoon informeren.
Dat wilt niet zeggen dat je dat ook allemaal maar meteen moet slikken maar dan weet ge tenminste wat je moet bekampen
praha is offline   Met citaat antwoorden