Los bericht bekijken
Oud 14 september 2017, 08:49   #16485
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat is niet hetgeen u beweert. U beweert dat de mensen voor de gek worden gehouden met die filmpjes.
Er zijn er natuurlijk ook die echt een vreemd verschijnsel aan de hemel filmen en dat dan posten, MAAR er zijn er ook die dat expres fabriceren. Bijvoorbeeld de fameuze driehoekige ufo's in de oost kantons begin jaren 90. Daar zijn boeken over geschreven, rapporten van de luchtmacht! Dat was zeker buitenaards leven!

5 jaar geleden heeft de fotograaf van de foto's toegegeven dat hij de ufo van piepschuim had gemaakt ...

WAKE UP!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En bijgevolg gaat u ervan uit dat de filmpjes onwaar zijn, dat ze gefrabiceerd zijn. Dat is in feite wat u poneert.
NEE! Dat klopt niet. Ik geloof niet dat de verklaring voor de verschijnselen in de filmpkes buitenaards leven is! Stop nu eens met de bewijslast om te keren! Die filmpkes hebben geen waarheidsgehalte omdat ik niet kan bewijzen dat ze niet waar zijn. Ik kan ook niet bewijzen dat eenhoorns niet bestaan. Ik kan zelfs niet bewijzen dat Superman niet bestaat. En gij kunt dat ook niet.

Bestaat Superman daarom echt?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Maar u weet dus niet echt of er met alle fiimpjes geknoeid is. En dan moogt u ook niet beweren dat de mensen voor de gek worden gehouden met die filmpjes.
Maar er zijn wel voldoende voorbeelden van filmpkes waar mee geknoeid is. Filmkes/foto's waar heel de ufo gemeenschap eerst 100% in geloofden: het was onomstotelijk bewezen dat buitenaards leven echt was.
Dan blijkt het een hoax te zijn, en VOEM, heel die episode wordt uit het collectief geheugen gewist, en de ufo believers beginnen zich te concentreren op andere filmpkes, ... en héél de cinema begint opnieuw... WAKE UP!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 14 september 2017 om 08:50.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden