Los bericht bekijken
Oud 15 september 2017, 18:31   #22
harriechristus
Secretaris-Generaal VN
 
harriechristus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 27.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
1) er bestaat zoiets als contraceptie
Zeker, maar dat wil wel eens mislukken of er wordt niet aan gedacht, vooral als het stel plotseling door hevige begeerte wordt bezocht.
En ook kan het voorkomen dat een vrouw wordt verkracht.
Citaat:
2) voor wie echt geen kinderen wil en 100 % zeker is, bestaat er sterilisatie
Dat is bekend.
Citaat:
3) de vrouw vergeet tegenwoordig maar al te vaak wat haar rol in de natuur is en begint hoe langer hoe meer een man als voorbeeld te nemen
Dat is de emancipatie, de vrouw wil geen broedmachine meer zijn en niet alle vrouwen zijn moedertypes.
Citaat:
4) heeft een vrouw die zich kapotwerkt..
Alsof een moeder zich niet uit moet sloven voor haar kinderen.
Citaat:
...aan de top en dan terugkijkt en beseft dat ze het jammer vindt dat ze hiervoor misschien een kind heeft vermoord, nog kwaliteit in het leven
Dat is dan toch de vrije keuze van een vrouw geweest.
Het kan ook andersom dat een vrouw kinderen baart en liever vrij was gebleven.
En ik denk dat dit laatste heel wat meer voor komt, met name ook in de al die ontwikkelingslanden waar de paus de condooms verbiedt.
Citaat:
EEN VROUW KRIJGT KINDEREN! Als ze ooit mannen zwanger krijgen, is het een andere discussie. Zonder kinderen sterven we uit.
Integendeel: er zijn al veel te veel mensen op deze aardbol.
De bevolking verdubbelt elke 50 jaar.
Citaat:
Het is heel deze progressieve bullshit van kindermoord goedpraten, dat er voor zorgt dat we nu onze eigenheid en onze waarden en normen verliezen. Je mag traditionele waarden verwerpelijk vinden, maar als je met het lot van vrouwen inzit, besef dan dat door onze Westerse vrouwen geen kinderen meer te laten krijgen, onze volgende generaties in een Islam staat gaan leven.
Geen kinderen is weer iets anders.
En we moeten de Islam zeker niet na gaan doen door maar aan de lopende band kinderen te fokken en daar kunnen de katholieken ook wat van.
Dat is gewoon pure achterlijkheid uit de Middeleeuwen.
Citaat:
Mensen weten wat goed of slecht is. De Bijbel zal enkel door de Koran vervangen worden. Of vrouwen zo beter af zijn ...
Je kunt beter mijn nieuwe bijbel lezen en laat de vrouwen zelf beslissen wat ze willen: baas in eigen buik.
Citaat:
Al die feministes hebben enkel gevochten om de fakkel terug aan de man te geven, omdat ze geen nageslacht hebben.
nu, dat moeten ze toch zelf weten?
Waarom zouden ze de man niet na mogen doen?
Vroeger mochten de vrouwen niet eens studeren.
Citaat:
In de Moslim landen gelden kinderen nog als een kapitaal. Hier bekijk je ze duidelijk als een last. Als ik maar een goed leven heb en de Aarde kapot maak, doet het er niet toe, want ik laat toch niemand achter.
De Islam is een heel slecht voorbeeld, want daar wordt de vrouw als minderwaardig beschouwd.
Citaat:
En jij noemt een vrouw een broedkip, niet ik. Ik wijs mensen gewoon op hun verantwoordelijkheid.
Onzin, er zijn genoeg mensen op de wereld en kinderen moeten niet uit verantwoordelijkheid geboren worden, maar uit liefde.
Wie geen kinderen wil moet ze beslist niet nemen, dat is pas verantwoordelijkheid, dat een kind recht heeft op liefde en uit liefde geboren wordt.

De kwaliteit van het leven daar gaat het om.
__________________
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 15 september 2017 om 18:38.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden